tangail - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu tangail - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

tangail

Door: Dirkjan Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

13 Maart 2005 | Bangladesh, Dhaka

Vanaf morgen ben ik 4 dagen in Tangail.
In de rimboe, dus geen berichtjes meer, tot donderdag.
Ik hoop een goed onderkomen te vinden aangezien het waterboard questhouse me niet wil hebben. Gelukkig schijnen er nog 2 te zien en anders probeer ik een gezin te vinden om te blijven slapen en die kunnen koken voor me. Want ik ben wel een beetje ongerust ove rhet voedsel.
Dus ben nu aan eht brainstormen daarove rmet de Bengalen. Maar nu ga ik eerst l;unchen wat ook al een hele tour is.
Tot later en check mijn gastenboek voor de laatste kortte mededelingen.
www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?douma

• 13 Maart 2005 - 10:23

Johan Lubbelinkhof:

dirk succes met je werkzaamheden in bangladesh

• 13 Maart 2005 - 12:49

Heleen:

Hey DJ! het is wel een stuk stiller op de Uithof nu iedereen gewoon weg is.. alleen Roel, Simon en ik zijn er nog.. Maar na een hoop sneeuw (heb gelanglaufd in Amnelisweerd!) schijnt de zon nu weer en heb ik de eendjes in het Wilhelminapark gevoerd.. En ik organiseer een groot feest voor de USAC (die je dus helaas moet missen, want is 8 april), dus ik vermaak me wel hoor... Veel succes in de rimboe! liefs Heleen

• 16 Maart 2005 - 19:41

John En Jannie:

Hoi Dirkjan, veel succes daar, we hopen dat je een slaapplaats vindt Blijf gezond, groetjes van ons