vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: D. Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

11 Mei 2007 | Nederland, Apeldoorn

Eindelijk is het zo ver maar nu gaat het wel snel.
Maandag 14th vertrek ik naar Turkmenistan voor een zelfgeorganiseerde workshop met veel hoog geplaatste personen waaronder de minister van Turkmenistan. Ik heb er veel zin maar er komt op het laatst wel erg veel om de hoek kijken; uitschrijven, bewijsstukken, verzekeringen, doosjes inpakken etc etc. en dat gelijktijdig met drukte op het werk om de workshop in goede banen te leiden.
In dit schitterende woestijn staatje met vele prachtige gebouwen met water langs de muren en vele gouden standbeelden van de net overleden dictator, wordt voor mij beslist door hogerhand waar ik kom te wonen.
Afhankelijk van deze beslissing vlieg ik naar Huis of door naar Baku. Dit laatste het meest waarschijnlijk.
Appartement wordt een secretaress van de UNDP geregeld waarschijnlijk.

Het wordt weer een mooi avontuur. Prachtig project, mooie milieu problemen om op te lossen en politiek een complexe zaak. Maar dat is een schitterende uitdaging al komt er zeker een moment dat het tegen gaat zitten.
Ik hou jullie op de hoogte en ga proberen mooie foto’s te maken. Ik hoop ook wat van jullie te horen als ik daar zit, en langs komen mag natuurlijk altijd.
Gr. Dirkjan

  • 11 Mei 2007 - 14:17

    Dirkjan:

    oja helaas geen afscheidsfeestje door die zelfde hectiek. Maar ben weekend wel thuis.

  • 11 Mei 2007 - 15:30

    Hermine:

    Hoi Dirkjan,
    Veel succes met je nieuwe uitdaging!!
    We blijven je volgen.
    Groetjes van ons allen

  • 12 Mei 2007 - 20:49

    Ria :

    hoi dirk jan

    heel veel succes , met alles wat gaat komen , we blijven aan je denken en je volgen , en natuurlijk houden we je op de hoogte van alles wat hier om ons heen gebeurd.
    groetjes van bart , ria en de kids

  • 13 Mei 2007 - 20:52

    Paul:

    Hey Dirkjan

    Veel succes! Zal aan je denken als me weer eens beklaag over lange reistijd naar Bunnik (lol).

    Groetjes, Paul

  • 14 Mei 2007 - 08:54

    Inkie:

    Goede reis! Succes met alle hoge piefen daar in Turkmenistan.
    liefs, Inkie

  • 14 Mei 2007 - 15:25

    Koen:

    Hoi Dirkjan,

    Heel veel succes en maak er wat moois van daar.

    Groet,Koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: