Unesco-IHE - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu Unesco-IHE - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

Unesco-IHE

Door: Dirkjan

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

28 Februari 2008 | Nederland, Delft

Beste allemaal,
Weest niet bezorgd, ik ben nog steeds in leven en kerngezond. Ik heb helaas mijn trouwe fans de laatste weken verwaarloosd door niks op de weblog te schrijven. Mijn excuses, Ik had het simpel weg te druk. Slechte reden ik weet het.
De 2 weken voor de workshop waren erg druk, stress maar achteraf een succes. Duidelijke afspraken met de landen gemaakt en we kunnen weer aan de slag. Kwa organisatie liep het ook prima. Met de secretaresse heb ik het wel een beetje gehad.
Na de workshop meteen naar NL gevlogen voor een cursus Water Quality Assessment in Delft. het water instituut van UNesco. Ik heb Willem IV nog niet gezien maar desondanks vermaak ik mij uitstekend tussen de buitenlanders. Erg gezellige club en zeer interessante cursus waarbij wij allen gerichte vragen kunnen stellen doordat we allen uit de praktijk komen. Morgen de laatste dag, modelleren met SOBEK, en dag wordt afgesloten met een certificaat uitreiking en een curlturele avond!
De weekenden en de avond uren besteed aan vrienden en familie bezoeken, desondanks heb ik nog niet iedereen gezien helaas en mijn vertrek ik alweer volgende week woensdag. Volgende week Maandag en Dinsdag DHV met een bezoek vereren, een presentatie geven over het project etc. En dan wacht Ashgabat weer waar het inmiddels al warmer geworden is en de olieprijs gestegen naar 50 dollarcent per liter, i.p.v. 1 USD for een tank vol. De koers is nog steeds aan het dalen dus er zijn weer vele interesante ontwikkelingen gaande aldaar. Mijn kachel, toilet en water zijn gemaakt dus als ik terug kom kan ik eindelijk weer in mijn huis verblijven.
Hierbij wil ik Rob en Linda speciaal bedanken want zij waren zo geweldig mij onderdak te bieden de afgelopen 3 weken.
Tot horens allemaal,
Dirkjan

  • 02 Maart 2008 - 16:15

    Ary De Koning:

    Beste Dirkjan,

    Een beetje compassie met onze lieve Ayna is toch wel op zijn plaats. Haar mogelijkheden moge dan zijn beperkt zijn, evenals haar fysiek, maar dit ter zijde, maar ze is van goede wil en doet haar best. Wij, de short-term Key Experts zijn best tevreden over haar. Verder veel plezier gewenst in je 'geupgrade' huis, al komt 'gerepareerde verwarming' wel een beetje als mosterd na de maaltijd met de aankomende lente. Ik ken deze perikelen want de hele winter was de warmwater boiler in ons Jeruzalem Guesthouse 'out of order' maar nu weer gemaakt maar dat is wel fijn de komende lente en zomer.
    Ik hoop je begin juli 2008 weer te ontmoeten in 'The glorious Nation of Turkmenistan'.

    Ary

  • 05 Maart 2008 - 07:22

    Inkie:

    goede reis terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 77253

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: