jaja ben er - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu jaja ben er - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

jaja ben er

Door: D. Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

15 Mei 2007 | Turkmenistan, Asjchabad

Ik ben het land binnen gekomen. Veel moeite. 3 uur in de rij gestaan, dodelijk vermoeiend na zo’n reis, wel 20 handtekeningen moeten zeggen maar het was het waard. Het is hier schitterend. Een woestijn met allemaal fonteinen met kraakhelder water, super schoon hier. Prachtige paleizen met ottomaanse koepels. Goeden standbeelden en portretten van de voormalige president. Luxe hotel uiteraard maar internet super slecht dus ben al uur ana het proberen gmail op te starten en werkmail lukt al helemaal niet.
Mocht het ooi beter worden dan laat ik wat van me horen!

  • 15 Mei 2007 - 13:08

    Yvo:

    Yo DJ!
    Cool cool! Maak er een mooie tijd van!
    Groeten, Yvo

  • 15 Mei 2007 - 14:06

    Rob:

    Hoi Dirk!
    Veel plezier! Hopelijk heb je genoeg tijd om van de mooie dingen te genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: