nachtwerk - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu nachtwerk - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

nachtwerk

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

28 Maart 2006 | Bolivia, Uyuni

hoi allemaal,

ben net heelhuids terug gekeerd van de tour hier in uyuni. Echt super wat een landschap.}
Eerst over de zoutvlakte gecrosst, geluncht op eiland met cactussen van 1000 jaar oud.
Overnacht in gehucjt met zouthotel. Heb geholpen lama{s bij een te drijven. volgende dag vroeg oppad en op hoogte (ja alweer/nog steeds) over vlaktes met besneeuwde vulkanen echt prachtig. Nog mooie rotsen gezien en inderdaad kon het boulderen niet laten. Moest wel op blote voeten want wilde een flamingo fotograferen en sprong dus de lagoon in maar zakte in de drek weg. beetje jammer. Maar vandaag helemaal schoon geworden in een hotspring nadat we geysers hadden bekeken. Helaas daarna weer heel stoffig in onze oude jeep om nog een lagoon te bekijken en mensen te droppen in chili. Ben stiekem keihard de grens overgerend en dus toch in chili geweest.
Daarna de hele weg terug gereden en kwamen tot 2 keer zonder brandstof zonder enig teken van leven in de buurt. Moet tot vanacht 1 uur hier wachten op de trein naar oruro en dan weer vcerder met hopelijk een bus naar la paz. voor mijn laatste shopping wil nog een rolex. Heb met moeite zwarte schoenen in mijn maat gekocht voor onder mijn pak wat een gedoe als je van die grote poten hebt in een liliputterland.
laters weer meer.