ego - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu ego - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

ego

Door: D. Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

07 Augustus 2007 | Turkmenistan, Asjchabad

Hoi allemaal,

Eigenlijk heb ik zo barstens veel te doen dat ik hier geen tijd voor heb. Maar kan jullie toch als mijn trouwe aanhang en fans niet laten barsten. Zeker als mijn ego hier zo blijft groeien (gouden standbeelden komen inzicht), met mogelijk een enorme jump eind deze week als de pers een 3 minuten item komt maken voor het nieuws van de 4 staats televisies. Nou nou dat wordt me een exposure voor het ego van deze Douma.
Van de week heb ik namelijk mijn verbouwde lab martel kelder tot gloednieuw hightech (voor hier dan) kantoor geopend. De minister himself kwam uit eigen beweging onverwachts een kijkje nemen, (bleek achteraf dat hij mijn vriendinnetjes van het instituut regelmatig vraagt of Douma nog wle wat doet en ja hoor bleek dat ik net verhuisd was naar mijn kantoor en daar wilde hij wel het fijne van weten. Het toeval (als dat bestaat in dit land) wil dat ik net van Irina, kopjes had geleend en thee water had gehaald. Dus de minister en cohorten konden aanschuiven. Hij was zo onder de indruk dat we nu extra bovenop de enorme workload ook nog een officiële opening moeten organiseren en dat de pers langskomt. Nee hoor ik had nog niet genoeg te doen.
Vind het wle uniek om zomaar de minister over de vloer te hebben en die dan ook nog mij de hemel in prijst met mijn prestatie (niet wetende dat ik natuurlijk op Douma wijze niks heb gedaan). Douma heeft al niet te klagen onder de complimentjes. Nee het gaat helemaal de verkeerde kant op met deze doumabassie.
Ik hoop dat ik deze week tijd vind om mijn huishouden op orde te brengen maar mijn poging gisteren de strijk te doen mislukte faliekant (haastige spoed is zelden goed) had bijna de slag te pakken en een aardig resultaat, al zeg ik het zelf, valt de strijkbout kapot op de grond. (strijkplank is zo’n gammel ding, kan niet mezelf de schuld geven gezien mijn ego)
Een van mijn vriendinnen hier, dacht daar toch anders over en heeft ook dit onderdeel van mijn huishouden zwaar afgekraakt. Tenminste iemand die me met beide benen op de grond houdt.
Moet zeggen dat ik deze week wel beetje thuis mis (die flapdrollen bellen ook maar niet, of ik ben telkens niet thuis dat kan ook). September wordt top drukte en veel reizen wellicht dus ben bevreesd dat bezoekje Nederland er niet in zit… Voel me ook een behoorlijk eikel aan het worden dat als mijn mooie vriendin uit Engeland langs wil komen, ik te druk ben met mijn werk. Ongelooflijk jammer.
Hoop ook tijd te vinden om te pakken voor mijn vakantie naar Iran maar hebben nog geen oplossing voor brandstof probleem gevonden..
Maar ja komt vast goed. Anders eindelijk tijd eens met de meiden naar zwembad te gaan, en mijn tuin aan te vegen, onkruid te trekken en eens wat druiven te plukken voordat de vogels alles opgegeten hebben.
Tot laters meer…
Hoogachtend
Dirkjan

  • 07 Augustus 2007 - 13:39

    Dirkjan:

    inkie, ik heb je berichtje verwijderd. Maar vond het interessant.
    maar ben beetje voorzichtig ana het worden nu ik bijna nieuw visum nodig heb.
    bednakt voor je trouwe reacties!
    dirkjan

  • 07 Augustus 2007 - 15:37

    Eelke:

    hoi zoon leuk dat vermeld dat je niks hoort van het thuis frond maar wij kunnen bellen wat we willen maar jij ben moeilijk te bereiken .
    morgen probeer ik het weer.
    liefs ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: