op grootte hoogte - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu op grootte hoogte - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

op grootte hoogte

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

14 Maart 2006 | Bolivia, La Paz

Heel gaaf hier zeg. Ik heb heleen weten te vinden en vrij gemakkelijk nog.
Na een hele beroerde nacht in Lima. Die bolivanen zijn zo vrolijk dta ze de hele nacht muziek draaien. Ondanks mijn moeheid geen oog dichtgedaan en om 3 uur er al weer uit op weg naar vliegveld met halfgare taxi, super om het nacht leven van lima te zien, om 3 uur is iedereen nog op straat.

  • 14 Maart 2006 - 23:01

    Robbert:

    psst marjo, je word er wel high van........
    klinkt goed allemaal, ik wil ook ik wil ook :-)

  • 15 Maart 2006 - 16:10

    Lusanne:

    hai broertje,Leuk dat je het zo naar je zin hebt. we genieten weer van je verhaal. en gelukkig heb je heleen gevonden we zijn wel een beetje jaloers hoor!!! hier alles goed liefs ons

  • 15 Maart 2006 - 21:33

    Rob:

    klinkt wel veel beter dan iedere dag op en neer naar deventer... Ik ben helemaal niet jaloer :D Heel veel plezier! En hopelijk heb je al je tenen nog na het bezoek aan de piranha's

  • 16 Maart 2006 - 10:46

    Nienke:

    Hoi Dirk,
    Ik vind het gaaf dat je toch bent gegaan. Heb het toch gezegt dat je het moest doen. Nou ik heb ook nieuws. Ik ben aangenomen in Apeldoorn. Dus het wordt voor mij niet reizen maar direct aan het werk. Heel veel plezier daar. En ik spreek je snel als je terug bent.
    Groetjes Nienke

  • 17 Maart 2006 - 18:58

    Mathijs Struijk:

    hé Dirkjan cool joh zomaar effe naar Peru.
    wij zijn allemaal erg jaloers op je. heb je niet iemand nodig om je tassen te dragen??????? anders wil ik wel effe mee hoor. :-D

    Groetjes van mijn ouders en de rest van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: