dan toch thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu dan toch thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

dan toch thuis

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

10 April 2006 | Nederland, Apeldoorn

dankzij de haast bij het boeken en mijn idee van tijd aldaar, dacht ik dat ik vrijdag vloog. gelukkig na uitchecken hostal en bagage opslag kwam ik er 20 min voor ik in taxi zou springen achter dat ik pas op zaterdag vloog.
Nee dagje langer in lima en weer een avond om mijn vertrek te vieren.
ik was dan ook doodop in het vliegtuig en helemaal toen ik gisteren na 5 uur wachten in madrid dan toch aangekomen ben.
Ben dus weer thuis, nadat ik echt super landschappen heb gezien. in van alles en nog wat met schitterende uitzichten heb gezwommen. Alles boven mijn navel is verbrand en bruin, eronder wit dankzij hangen in menig zwembad. Ik heb van alles geleerd of coca en over explosieven. en ben 4 kg kwijt dus ff niet meer op dieet! oke de centen tellen om te kijken wanneer ik weer kan. het kriebelt toch en zeg nu zelf 4 weken is toch veel te kort.
gr. en tot de nieuwe verhalen reeks

  • 12 April 2006 - 13:48

    Rudi:

    ik zie het al, je hebt het zwaar gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: