casper - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu casper - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

casper

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

07 Mei 2005 | Bangladesh, Dhaka

Ik ben nu heel eenzaam. Jos en kees hebben me vanochtend verlaten. Niemand meer om mee te eten.
Als afscheid zijn we naar de Ghostcity geweest. Hele deftige huizen uit 1800/1900
die verlaten zijn en nu op instorten staan. met complete bomen erin enzo. Ondanks de vervallen staat wonen ergewoon arme sloebers in. Het was er zelfs een beetje toeristisch. Voor zo ver dat mogelijk is in Bangladesh. Er waren 10 souvernir winkels. Best veel maar ze verkochten allemaal hetzelfde! Aantal producten lag rond de 10!!!
Verder doe ik niet meer zoveel. De constructie is klaar en constructiereport ook. Dus nu werken aan final report en een programma maken voor tijdens mijn afwezigheid.
Ben trouwens wel wereldberoemd aan het worden en een echte TVster. Soort connie mus in Bangladesh. Er ging donderdag een complete tv ploeg mee, alleen de visagist ontbrak helaas voor mij, ik kreeg microfoon en mog voor de camera gaan vertellen over mijn project. oke een echt interview. En we moesten acteren dat we echt aan het werk waren (wat normaal al niet vaak voorkwam) Zelfs mijn voeten lopend op de oever is gefilmd. en dat ik op de bazaar mijn rc-lemon koop en mijn 2 bananen. Het dorp vond het prachtig. Ik voelde me niet zo comfortabel voor de camera maar als een echte tvster heb ik max westerman na gedaan. Dirkjan Douma voor ATN Bangladesh. Waarschijnlijk kom ik op Discovery en bbc. (als mijn talent ontdektwordt) Helaas gaat eht op zijn bengaals en is de DVD pas over 1 jaar klaar.
Dus tot die tijd maar een andere baan zoeken en afstuderen.
Helaas moet ik alweer stoppen met typen BUET gaat zo dicht en dan sluiten ze je rustig op.
De eenzaamheid valt best mee ken al wat mensen hier van de DUTCHCLUB (Lekker fout) maar gelukkig ook wel wat bengalen en andere buitenlanders.
Gr. Dirkjan

  • 07 Mei 2005 - 17:12

    Djoke En Henk:

    Hoi DJ,

    Je maakt wel heel wat mee zo. Een hele ervaring lijk tme, mis je alles niet in Nederland al die luxe kijk je straks heel anders tegen aan. Nou veel succes nog en veel plezier als je naar Rob gaat doe hem de groeten.

    liefs ons

  • 08 Mei 2005 - 15:27

    Robbert:

    alle souvenirwinkels verkopen hetzelfde, ook in Dublin. Dus je bent een beroemdheid aan het worden in bangladesh...............

  • 08 Mei 2005 - 16:54

    Ria:

    zo beroemdheid , hier weer eens een berichtje van ons , we hebben weer even helemaal bijgelezen, zijn overgegaan op kabel , dus je was even uit onze favorieten verdwenen , maar je staat weer in mn lijst hoor . hier is verder alles prima, verleden week zijn we even een weekje weggeweest, een last minute, het is nu wat je noemt echt p....weer, het blijft plenzen.
    o ja als je een visagist nodig hebt stuur ik renske wel langs , die doet niets liever dan smeren , maar joh wel apart hoor wat je allemaal meemaakt, we zijn al helemaal benieuwd naar al je verhalen , fotos, enz, groetjes maar weer hoor , van ria

  • 13 Mei 2005 - 19:52

    John En Jannie:

    hoi, Dirkjan
    We genieten echt van je verhalen.
    Groetjes John en Jannie en Zoltar natuurlijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 77265

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: