Nieuw avontuur - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: D. Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

08 Maart 2007 | Nederland, Apeldoorn

Lieve mensen,

Ook dit keer heb ik het niet lang thuis uitgehouden. In mijn vorige berichtje voorspelde ik 14 nov + 2 maanden en dan.. helaas heb ik dat niet gered. Wel een korte skivakantie gehad (zonder sneeuw)maar ben nu echt heel serieus bezig geweest.Veel sollicitatie gesprekken gehad (zefs 3 in een week) en zelfs 2 aanbiedingen gehad en wat dingen die nog liepen. Blij met de aanbiedingen, direct gekozen voor een mooi bedrijf in Arnhem. Helaas heb ik het daar maar 2 weken volgehouden...

In mijn eerste week werd ik namelijk al gebeld door DHV, waarvoor ik nu dus naar het buitenland vertrek. Gefinancieerd door het ONRI.
Ik ga daar als assistent deskundige aan de slag in een water kwaliteits monitoring project tot dec. 2008. Deze behelst de hele Caspian sea, dus ga veel reizen; Iran, Turkmenistan, Kazachstan en Rusland maar zal als standplaats hebben Baku, Azerbeidjan.

Heb vandaag het contract getekend en begin 15 maart in Amersfoort, maar dat weekend vlieg ik meteen naar Baku, weet nog niet voor hoelang...
Maar via deze weg hou ik jullie op de hoogte.
Groetjes Dirkjan

  • 08 Maart 2007 - 14:01

    Yvo:

    jee wat een mega cool avontuur!!! heel veel plezier in Azebeijan en al die andere gekke landen ;-) Ik ga overmorgen naar CANADAAAA!
    groetjes!

  • 08 Maart 2007 - 15:45

    Inkie:

    Jeetje, dan ga je al snel weg! Stuk sneller dan verwacht. Maar heel veel plezier in Baku en omgeving!

  • 27 Oktober 2007 - 18:06

    Ria:

    heeee dirkie ,
    tijdje geleden he , maar ja , ben je nog niet vergeten hoor , leuk om te lezen dat het leuk was met je ouders.heb ze nog niet gesproken, maar vrijdag hebben we een feesie he , bij wim, dus zal ik ze wel zien.
    hier alles prima , waren nog in zeeland geweest , zoals gewoonlijk superdesuper
    we hadden echt heerlijk weer , en hebben zelfs nog liggen zonnen op het strand, en dat in oktober he
    mathijs is nu op kamp, dus we hebben rust ..begreep je het berichtje van hem , ik weet wel dat we ons tranen hebben zitten lachen , hahah zelfs oma , wat een lol joh , en die opa maar foeteren ,
    nou dirk , see you, o ja , hahah ben maar weer eens op hyves gegaan , heb gelijk allemaal nichtjes en neefjes , hahaha wel lachen , zelfs rudi en geert , wel leuk om weer even die foto's te zien , o ja , en van ruth een mailtje , jaja
    lekker dat je huisie weer schoon is , hahahah maar ja , met je moeder erbij , hahah zal ik maar niet komen , is het gelijk weer een pokkebende
    groetjes van je ouwe oom , [hahaha je merkt wel dat hij ook dol op de computer is ] en groetjes van de kids
    liefs van ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 77308

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: