montreal - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu montreal - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

montreal

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

25 Oktober 2006 | Nederland, Apeldoorn

voor de mensen die zich afvragen wat ik zoal doe als werkloze....

nou op vakantie gaan dus!

morgen zit ik wederom weer in het vliegtuig dit maal naar Canada om goede vriend Simon te bezoeken. Drieweekjes montreal verkennen: naar spearhead, misschien ijshockey en hopelijk walvissen spotten in Tadoussac of niagarafalls, we zien wel.
Het reisvirus heeft me te pakken hou het niet langer dan 2 maanden gemidddeld thuis uit. dus reken maar uit wanneer ik na terug komst 14 nov weer ga.. en anders hou mijn site in de gaten.
Hopelijk gelegenheid om mijn avonturen te delen met jullie.

  • 25 Oktober 2006 - 16:50

    Rob:

    Oke, ik houd er rekening mee voor de planning van mijn afstuderen ;-)

  • 26 Oktober 2006 - 07:19

    Hermine:

    Goedemorgen bofkont,
    Jij gaat er weer van genieten lees ik.
    Veel plezier en als je terug bent willen we graag foto's zien.
    Groetjes van de Jonkertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 77265

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: