galapagos in het klein - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu galapagos in het klein - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

galapagos in het klein

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

06 April 2006 | Bolivia, Sucre

vandaag naar de ... eilanden geweest om zeeleeuwen pinquins, dolfijnen, pelicans etc te bekijken, was erg mooi en alle gezien in overdaad. was erg mooi en als enige gestoorde in zee gedoken.
blijf hier nog 1 nachtje en ga met een franse gast mee naar lima morgen. vervolgens 1 dagje om lima te bekijken en te informeren naar de bagage van 2 wereldreizigers die bij aankomst in lima geen bagage hadden net als de rest van het vliegtuig. hopélijk kan ik ze nog effe helpen. want 6 maanden reizen met je handbagage is wel erg avontuurlijk.

huacachina was te gek. heb er heerlijk een dag in het zwembad gelegen met uitzicht op mega zandduinen, uiteraard 1 beklommen viel behoorlijk tegen, pffff.
dus maar weer in zwembad gedoken. 's middags ge-sandboard van zo'n duin. supergaaf. viel wel tegen om bochten te draaien en met mijn lenzen was het een grote jank bui na het over de kop slaan. maar wat een adrenaline kick.
net naar de kapper geweest maar volgens mij had ze een botte schaar maar ach ik zie het toch niet. Waarschijnlijk netjes genoeg om naar huis te gaan..en een nieuw levensplan uittestippelen.

• 06 April 2006 - 10:24

Luusje:

he broertje, het klinkt natuurlijk weer super. ben vreselijk jaloers op dat sandboaden dat lijkt me echt zo super! dan belle wij de kapper voor je af als je toch al geweest bent! en tot zondag he! liefs luus

• 06 April 2006 - 14:03

Hermine:

Hoi Dirkjan,
    Begrijp dat jouw avontuur er bijna weer op zit. Je hebt weer veel indrukken opgedaan.
    Als je thuis bent spreken we elkaar om de verhalen te horen en de foto's te bekijken. We zijn weer zeer benieuwd.
    Goede terugreis.