afscheid - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

30 Juli 2005 | Bangladesh, Dhaka

Het is aftellen geblazen!! Maandag morgen vliegen we de lucht in om half 9 's ochtends.
we zijn dinsdag naar tangail geweest en zijn daar drie dagen gebleven. Dirk heeft zijn project laten zien.
Het was een emotioneel afscheid. Vooral de kids zullen me missen. Ik(dirkjan) ben er erg populair. Op het laatst riepen ze dat ik op tv was. Bleek dat ze een dvd hadden gebrand met hindi muziek met mijn foto constant door het beeld!! ik moest er heel veel eten, lekker met de handen,rijst.
Mijn bodemschermen staan helemaal onderwater net als al de rijstvelden. Met bootje ben ik de rivier op geweest en 2 schermen zie je echt werken. eentje doet het niet maar dat wisten we van te voren.
Luus had heel veel geluk dat ze ziek was, goed excuus om niet al het eten te hoeven.
Ik ben toen luus ziek was nog een project van michelle wezen bekijken. was erg indrukwekkend. Ook heeft luus nog het childrenshome gezien. geweldig die lieve kindertjes. Gisteren met luus het oude dhaka in geweest waar we een bangladeshi vriend tegen kwamen van me. Met hem een boottocht op de rivier gemaakt en natuurlijk zijn huis bekeken (eten!!!) 's middags waren we al bij iemand anders thuis uitgenodigd waar we nog eens lunch hebben gehad en daarna nog avondeten. omdat ik te enthousiast deed over de aardappels, ben ik helemaal vol gepropt met die dingen. ze bleef ze maar maken. het was erg gezellig.
Desondanks ben ik toch 5 kg verloren in india waardoor mijn bangladeshi nep levi's totaal niet meer past en van mijn kont zakt wat erg lastig was omdat ik natuurlijk weer een feest had in de internationale club.
straks gaan we shoppen. maar nu eerst luus de uni laten zien.
Tot straks (ben weer bijna thuis)

  • 30 Juli 2005 - 11:06

    Rob:

    india is heel goed om af te vallen inderdaad.

  • 31 Juli 2005 - 19:03

    John En Jannie:

    Hallo Luitjes,
    een hele goede terugreis gewenst.
    groetjes van John en Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 77271

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: