gastenboek - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu gastenboek - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

gastenboek

Door: Dirkjan Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

25 Februari 2005 | Bangladesh, Dhaka

kijk eens op dit schitterend vormgegeven gastenboek.

• 01 Maart 2005 - 11:40

Marlis:

Hey Dirk, leuk dat je het daar zo mooi vindt en zo enthousiast bent over het land. Erg veel plezier en we denken aan je hoor!!

• 01 Maart 2005 - 18:43

Bart Struyk:

hoi Dirk,we hebben je verhaal gelezen. Geweldig he.We leven met je mee hoor.Daar is het een machinekamertemperatuur,maar hier sneewt het en is het guur weer.(het weer,struyken tik).Groeten van ons , we kijken uit naar je verhalen.

• 04 Maart 2005 - 22:24

Deen Ten Kate:

Hoi Dirkjan, even een berichtje van de "tante" (je weet misschien wel Indo) van Robbert. Ik lees je verhalen mee hoor en we vinden het een hele reis. We verwachten veel leesgenot. Veel plezier daar!

• 05 Maart 2005 - 13:13

Eelke:

gouw weer beter worden hoor. we horen
    je vader.

• 05 Maart 2005 - 21:09

Marcel Janse:

Veel succes Dirkjan !!
    Leuke verhalen, veel geduld zal je wel denk ik nodig hebben daar.

• 08 Maart 2005 - 08:40

Anne En Hermine:

Hoi Dirkjan,
    Hopenlijk ben je inmiddels wat opgeknapt, hoewel dat niet mee zal vallen met die omstandigheden daar. Met belangstelling lees ik jou verslagen, veel succes verder.
    Groetjes Hermine

• 13 Maart 2005 - 12:06

Ria:

hoi dirk , met veel plezier lees ik je verslagen , erg leuk , en we zouden graag even bij je om het hoekje willen kijken. fijn dat je weer bent op geknapt , maar kijk maar goed uit met het eten , ik heb een super verjaardag gehad , geen visite, maar een heerlijk weekend met bart in noordwijk, he joh geniet van je tijd daar ,groetjes hoor

• 15 Maart 2005 - 08:13

Je Moeder:

ha die dirk,
    hoe is't nu? we hebben een heerlijk weekend in't huisje gehad. Joris en Renske waren mee, geweldig. Ze hebben wat afgespetterd in't bad. De reeen liepen voor't huis en twee hazen. ook lekker in de kuil en naar 't Paasvuur geweest. Behang en plafond zijn nu kaal en de nieuwe ramen geplatst,prachtig.
    Ria heeft ook een dagje hard meegholpen en werken dat ze kan!!Heerlijk opgeschoten.
    Nu lieverd pas goed en heel veel plezier. Heb even leuk met jullie telefoonnist gesproken.Hoop je stem gauw te horen. Doei mams

• 16 Maart 2005 - 09:19

Hetty:

Hoiiii Dirk, ook ik ben een genieter van je verhalen! Ga zo door!
    Je maakt wat mee in je leven toch?
    groetjes van de family

• 31 Maart 2005 - 06:12

Marlis:

Ha Dirk,

Grappig dat je de kinderen eerst moet fotograferen voordat ze zich het water in laten jagen :) De foto's zijn wel heel mooi trouwens! Ook gaaf dat je zoveel mogelijk onder de bevolking daar probeert te mengen.

Groetjes Marlis.