startrek - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu startrek - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

startrek

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

22 Juli 2005 | Bangladesh, Dhaka

MIJN zusje lijkt wel een startrek/wars (weet ik veel) figuur met haar blauwe bult tussen de ogen en haar blauw, paars, rood, gele ogen.
Wat is er gebeurd: We zaten in Delhi met zijn vieren in de autoricksaw en twee grote tassen op weg naar de trein van Delhi naar Kolkata. Tot er plots een bus van rechts kwam die de driver niet zag. Een flinke knal was het gevolg. De ricksaw was niet bepaald stevig en klapte in mekaar. Waardoor Hafiz, Luus en ik de stang van het dak vol op de kop kregen. Ik op het voorhoofd (flinke buil), hafiz op de neus (bloedneus) en luus dus vol tussen de ogen met het ervoor beschreven gevolg.
Rob is het ergst aan toe, hij was door de krapte naast de chauffeur gekropen en kreeg waarschijnlijke de binnenspiegel of de volledige voorkant tegen zich. Het gevolg een flinke snee in het voorhoofd (5 hechtingen) en een snee op de neus en ook nog een flink gezwollen oog. Zijn bril ook kapot. Wij moesten helaas de trein halen en moesten dus in shock toestand afscheid nemen.
Vervolgens hadden we 25 uur in de trein om bij te komen. Morgen is er op de speciale dag de terugkeer in Bangladesh. Om 5.30 vetrek de 12 uur durende busrit naar Dhaka.
Nu nog effe genieten van onze uurtjes in kolkata.
en dan vertellen we later weer de laatste avontuurtjes van de laatste week. Ik heb wel zin om naar huis te gaan. Luus nog helemaal niet.
tot laters,
gr. ons

• 22 Juli 2005 - 16:36

Robin Van Rijnsoever:

Tjezus, denk je alles wel meegemaakt te hebben, krijg je dit. Leuk is anders.

• 23 Juli 2005 - 10:12

Van Der Zande:

Geniet nog van de laatste dagen en bedankt voor alle verhalen en wij wensen jullie een goede terugreis! Tot ziens in de Hulstweg. groetjes, Hetty

• 23 Juli 2005 - 16:21

Opa En Oma Douma:

Hallo Dirkjan van harte gefeliciteerd met je vejaardag het is wel een heel bijzondere plaats om je verjaardag te vieren.
    Lusanne ook gefeliciteerd met je broer en geniet nog van de vakantie. We hopen dat jullie minder ongelukjes hebben
    Groetjes Opa en Oma

• 23 Juli 2005 - 16:49

Rob:

Het gaat allemaal goed met mij :-). Mijn linkeroog is heel blauw. Paar hechtingen boven mijn oog en ik heb inmiddels een nieuwe bril gekocht.

• 24 Juli 2005 - 06:45

Luus En Ik:

We zijn nu in dhaka.
    we hadden een super luxe bus van kolkata naar dhaka. Met massage stoel, tv, radio in de stoel, en heel veel ruimte.
    Luus is beetje ziekerig maar komt allemaal goed natuurlijk.
    Het project schijnt te werken en bij de locals ben ik nogsteeds populair naar het schijnt.
    tot laters.

• 24 Juli 2005 - 17:19

John En Jannie:

Nou dat was geen leuk afscheid, ik hoop dat de rest van de dagen nog een beetje leuk worden en dat jullie nog even kunnen genieten.
    Groetjes van John en Jannie

• 24 Juli 2005 - 17:49

Paul Karels:

Bah, wat een ellende zeg. Je zult altijd zien dat het op het laatst nog mis loopt... Enfin, gefeliciteerd nog en veel plezier de laatste dagen. (Op deze moest ik natuurlijk reageren, hè? ;))

• 24 Juli 2005 - 19:22

Nienke, Age, Margriet:

Dirk nog gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen jullie nog een goede reis verder en probeer je hoofd heel te houden bij al die verkeersbarbaren daar.groeten Nienke, margriet en Age

• 25 Juli 2005 - 14:40

Antoinette Wehbé:

Het is een mooie meid, en dat moet zo blijven. Je zus wel heelhuids thuis afleveren dus.

• 28 Juli 2005 - 14:58

Hermine:

Hoi Dirkjan en Lusanne,
    Wat hebben jullie toch een pech, terwijl het toch een leuke vakantie zou moeten zijn!
    Gisteravond zijn jullie ouders bij ons geweest, heel gezellig, lekker weer even bijgekletst. Maar we hoorden dat je je nu zo ziek voelt Lusanne, overgeven en diarree. Hopenlijk gaat 't weer iets beter.
    Maandag een heel goede terugreis toegewenst en misschien zien we jullie binnenkort, maar dat horen jullie nog wel.
    Groetjes van ons allen

• 29 Juli 2005 - 07:28

Ria:

lieve dirk en luus
    we wensen jullie een hele goede terugreis , zullen blij zijn als we jullie hier weer veilig kunnen begroeten , zijn benieuwd naar fotos en verhalen , dus komen snel langs , tot snel

groetjes en liefs van ria , en natuurlijk bart en de kids

• 29 Juli 2005 - 07:30