“Experimental research on the effect of bottom van - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu “Experimental research on the effect of bottom van - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

“Experimental research on the effect of bottom van

Door: Dirkjan Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

08 Februari 2005 | Nederland, Apeldoorn

per 27 februari vertrek ik naar Dhaka om 3 maanden lang het volgende onderzoek uittevoeren “Experimental research on the effect of bottom vanes and sediment diversion on river flow of side channels”.
En daarna ben ik van plan naar Delhi in india te reizen om Rob de Wit op te zoeken en samen willen we de himalaya in om de Dalai lama te begroeten.
Ik heb er super veel zin in en hoop via deze site jullie op de hoogte te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 77271

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: