Pokhara - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu Pokhara - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

Pokhara

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

19 Juni 2005 | Bangladesh, Dhaka

Ben nu alweer in Pokhara, 1 dag later dag gepland doordat mijn paspoort gestolen was. Na enkele dagen (ben tel kwijt) tempels bekijken in kathmandu had ik mijn busticket naar pokhara gekocht. Helaas kwam ik er de avond ervoor achter dat ik mijn paspoort kwijt was. Omdat rene (ecuador) en ik de hele middag op durbar square op een tempel hadden zitten kletsen en kijken. (protestmars etc.) was ik er vanovertuigd dat dat onbetrouwbaar kijkende jochie die vervaarlijk dicht bij mijn tas speelde mijn paspoort had gejat. Dus ik had de bus gemist en ben als de speer de volgende ochtend naar de politie gerend. Die hadden weekenend dus duurde allemaal wat langer. de Dutch consult had helemaal tot maandag weekend dus ik zat al mijn hele planning om te gooien., En hoe krijg ik al die stomme visas etc. maar toen ik waat kalmer aan mijn ontbijt aan het nuttigen was bleek ik mijn paspoort in dat zelde restaurant verloren te zijn. Schaamte vanwege mijn slechte gedachten en vreugde vanwege mijn paspoort maakte meester van mij.
Dus die dag nog met de verbaasde rene en anna naar een tempel geweest met aapjes en een crematie.
De german backeru was heerlijk in kathmandu, morgen maar eens hier in Pokhara proberen waar ik vandaag dus aangekomen ben. Mooie plek. zag net 1 glimp van de echte bergen. Tot nu toe alleen wat heuvels gezien.
Morgen maar eens de omgeving verkennen misschien per fiets en de dag erna opweg naar de grens ect. het is allemaal veel te kort maar zou het niet willen missen.
Gr. dirkjan

  • 20 Juni 2005 - 07:54

    Dirkjan:

    Gelukkig is je paspoort niet echt gejat! Zou wel heel veel gedoe zijn geweest. Ik heb daarnet na mijn lunch ook een heerlijke german backeru genuttigt :-). Het is hier nu 44 graden..

  • 23 Juni 2005 - 07:34

    Robbert:

    Cool dat jullie elkaar inmiddels ontmoet hebben in India, moet toch ook wel fijn zijn na al die maanden, en nog even en dan zijn 'de dames' er ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: