viva la france - de ellende van groepsreizen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu viva la france - de ellende van groepsreizen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

viva la france - de ellende van groepsreizen

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

27 Juni 2006 | Nederland, Apeldoorn

Beste vrienden en geinteresseerden

Morgen is weer een grote dag! een nieuw avontuur. Ditmaal niet zo ver en niet alleen maar lol maar ook echt werken.
Met een bus vol fietsen, tenten en kampeerspullen en een trailer vol kayaks vertrek ik morgen naar de dordogne voor 4 weekjes. Als reisefuhrer alias tourleader ofwel reislijer (jaja dyslectie)vor aktivatours. semi sportief lig ik 4 weekjes te commanderen vanuit een van de vele zwembaden aldan niet vanaf de tennisbaan mocht ik niet in de croissanterie zitten van de 4 sterren camping.
Met dat vooruitzicht heb ik er dan ook veel zin in en vergeet ik dat het toch echt wel een beetje werken is... maar na de dordogne wacht een fiestavontuur (voor de reizigers althans want ik rij lekker in het busje, ga toch niet moe worden.)in Tsjechie. Pivo!.
en daarna weer fietsen bij avignon. kortom ik probeer me deze zomer te vermaken. hopelijk daarna een andere top baan.
met enthousiaste groet,
Dirkjan

  • 29 Juni 2006 - 07:26

    Hermine:

    Ja Dirkjan, ik hoor het wel weer, je gaat weer genieten en een beetje de reisleider uithangen!!
    Je hebt groot gelijk hoor, geniet er maar lekker van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 77271

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: