Ik weet het ook niet meer... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu Ik weet het ook niet meer... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dirkjan Douma - WaarBenJij.nu

Ik weet het ook niet meer...

Door: Douma

Blijf op de hoogte en volg Dirkjan

10 Maart 2006 | Nederland, Apeldoorn

Na de domper dat mijn vrijwilligerswerk in Chili op het allerlaatste moment niet doorging en de verveling (als gevolg van het drs werkloos bestaan) die de laatste weken toesloeg heb ik voor ff een nieuw levensdoel.

Ik ga voor 4 weekjes naar peru, alwaar ik Heleen tracht te vinden, die waarschijnlijk morgen als ik in het vliegtuig zit er pas achter kom dat ik in de buurt ben. Het is erg absurd. Het zit zo:

Ik had heleen gemaild dat ik jaloers was dat ze in peru zat en dat ze me had moeten meedelen dat ze er heen ging dan was ik meegegaan. Reactie heleen: dan kom je toch als nog.
Ik heb dus woensdag een ticket gekocht en zaterdag vlieg ik. 8 april ofzo vlieg ik weer terug zodat ik optijd ben voor de diploma uitreiking.

Mocht ik heleen niet treffen dan zijn er daar gelukkig vele backpackers en heel veel avontuur te beleven.

Eerst maar het vliegtuig halen morgen....

Laters Dirkjan

  • 11 Maart 2006 - 10:07

    Yvo:

    Hey Dirkjan! Haha, wat een cool idee! Ik wens je veel plezier in het gave Peru. Heb je al n beetje een plannetje waar je allemaal naartoe wil? Als je tijd hebt moet je Huaraz in de Cordillera Blanca zeker niet overslaan (als het regenseizoen voorbij is). Dat is echt zooooo gaaf! Buen suerte y hasta mas tarde! (hoe is je spaans?)
    Ciao, Yvo
    p.s. ook ik ben een kansloze werkloze Fysisch Geograaf...

  • 12 Maart 2006 - 01:18

    Dirkjan:

    kapot ben ik.. 22 uur zonder slaap, en dat gereis en getetter in het toestel. Het is hier in

  • 12 Maart 2006 - 19:25

    Robbert:

    dat valt allemaal nog mee. Ik was 5km van berlijn toen de auto kapot ging ;-) ook handig.......je vind heleen vast wel

  • 13 Maart 2006 - 19:30

    Rob:

    Heb je al iets gehoord van Heleen en nog wat kunnen afspreken of inmiddels andere back-packers tegen gekomen?

  • 14 Maart 2006 - 08:07

    Hermine:

    Heerlijk toch, in een spontane opwelling naar Peru. Ik wens je veel plezier en geniet ervan!!
    Kan me nu al weer verheugen op jouw reisverslagen.
    Groetjes Hermine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirkjan

Welkom op mijn weblog over mijn dol dwaze avonturen in de woestijn genaamd Turkmenistan, waar het genieten is van de authentieke cultuur met een giga ontwikkeling in mega tempo in deze gouden eeuw voor de Turkmenen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 77285

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 31 Juli 2009

Turkmenistan

Landen bezocht: